تله فریم چیست؟

با گشت و گذاری در وب در خواهید یافت که در حقیقت دیجیتال ساینج نامی کلی برای یک تکنولوژی است که برای اجرایی شدن و استفاده از آن، مدت مدیدی است که شرکت های بسیاری مشغول تولید ملزومات سخت و نرم افزاری برای کاربرد این تکنولوژی هستند. برخی از این شرکت ها در ایران هم دارای نمایندگی بوده و به ارائه خدمات می‌پردازند.
اما محصولات شرکت های خارجی چندان همخوانی دقیقی با نیازهای کاربران ایرانی ندارند و از مشکلاتی همچون پشتیبانی از رسم‌الخط فارسی، آشنایی زبانی مشتری با محیط کاربری، ارائه امکانات با توجه به فرهنگ و پیشینه ذهنی مشتری و مهمتر از همه پشتیبانی لحظه‌ای و طراحی اختصاصی امکانات برای هر مشتری رنج می‌برند. از سویی هزینه تامین آن ها به دلیل نوع تکنولوژی سخت افزاری مورد استفاده و همچنین وارداتی بودنشان، چنان سنگین است که امکان استفاده همه گیر در بازار ایران را ندارند.
لذا با توجه به این مشکلات شرکت یکتا ارتباط تعاملی پرتو نما تصمیم گرفت تا با استفاده از سخت افزاری سبک، کم‌ حجم، کارآمد و همچنین نرم افزاری کاملا ایرانی با قابلیت پشتیبانی و شخصی سازی لحظه‌ای برای نیاز هر مشتری، محصولی با نام تجاری تله فریم تولید کند تا با قیمتی معقول‌تر و کیفیتی بهتر نیازهای کاربران نمایشگرهای تعاملی و دیجیتال ساینج را پوشش دهد.

این تکنولوژی و محصول نه تنها به شما امکان اطلاع رسانی و درگیر کردن افراد بیشتری را در زمینه مورد علاقه شما، با سبکی خلاقانه می دهد، بلکه در لحظه به مشتریانتان برای ارسال پیام های تازه دسترسی داشته، می‌توانید اعتماد آنها را جلب کرده و هر زمان که لازم دیدید در به صورت آنلاین پیام ها را به روز کرده یا کنار بگذارید. این شیوه، رویکردی مدرن در ارتباطات است و با گرافیک های متحرک، درخشان و تعاملی می تواند نظر بینندگان را به سوی خود جلب کند.
تله فریم در حقیقت به شما قدرت و آزادی عمل فراوانی می‌بخشد و شاهد بهبود چشمگیری در شیوه ارائه پیام های فوری و ضروری خواهید بود. برای ارتباط با افراد لازم است که ابتدا توجه آنها را جلب کنیم. تماشای تلویزیون و استفاده از کامپیوتر و موبایل به ما آموخته است که به صورت ناخودآگاه برای دریافت اطلاعات به نمایشگرها دقت کنیم. لذا تله فریم یک انتخاب طبیعی و ذاتی برای دستیابی به گروه بزرگی از مخاطبان بوده و البته در مقایسه با ایمیل، پوسترهای چاپی، بولتن ها و ... بسیار بهتر و برتر است.
استفاده از ابزارهای دیجیتالی امکان نمایش محتوای متحرک را برای ما فراهم می کند، که این مسئله تا حد زیادی برای جلب توجه مخاطب و انتقال سریع و صحیح مطلب، ضروری است.