رستوران

به یقین می توان گفت ملاک های انتخاب یک رستوران یا فست فود برای مشتریان، علاوه بر کیفیت غذاهای آن، جذابیت و زیبایی محیط آن می باشد. مزه، کیفیت و زیبایی غذا، زمانی مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهد که مشتریان، یک فست فود یا رستوران را انتخاب کرده باشند. اما پیش از انتخاب شدن، چه راه حلی برای جذب مشتری وجود دارد؟ تله فریم راه حل های شنیداری و دیداری فراهم کرده است که با استفاده از نمایش تصاویر جذاب و پویا و با بهره گیری از شگردهای روانشناسی رنگ و نور، مشتریان را به چشیدن طعم غذاهای یک مجموعه ترغیب نماید.

معرفی منو غذایی با قابلیت به روز رسانی لحظه ای، نمایش پیام های فوری (به عنوان مثال پوزش از طولانی شدن زمان انتظار مشتریان در زمان های ازدهام جمعیت)، ارائه پیشنهادات ویژه در لحظه و بسته به شرایط همان زمان، کوتاه جلوه دادن زمان انتظار مشتریان با ارائه محتواهای سرگرم کننده، امکان پخش کانال های تلویزیونی در زمان های خاص (مانند پخش زنده فوتبال) و ... از دیگر فواید و مزایای تله فریم برای رستوران ها و فست فودها می باشد.