بانک

بانک ها برای فعالیت هایی همچون تبلیغات، اطلاع رسانی و گزارش اعلامیه ‌ها، بخش‌نامه‌ ها و اخطاریه ها به کارکنان و مشتریان خود به زیرساختی اختصاصی، همگانی، جذاب و قابل اعتماد نیاز دارد. زیرساختی بتواند در لحظه اطلاعات را در سراسر کشور در اختیار کارکنان و مشتریان قرار دهد. تله فریم می تواند "نیاز به کوتاه جلوه دادن زمان انتظار مشتریان" را با امکان دسترسی به اخبار ایران و جهان و همچنین اخبار مربوط به صنعت بانکداری، فراهم سازد. زیرا مردم همیشه علاقه فراوانی به اخبار دارند و در میان عناوین خبری می توان اطلاعات مربوط به انواع تسهیلات و مشارکت ها را هم در قالبی مناسب و با تبلیغات غیرمستقیم در اختیار آنها قرار داد.
تله فریم می تواند ابزاری برای تغییر بنیادین در تعامل با کارکنان و مشتریان باشد. اطلاع رسانی به شکل سیستمی و مدرن باعث می شود اطلاع رسانی در زمان درست و به شکل صحیح انجام شود. پاسخ گویی به سوالات متداول مشتریان و نمایش فرایند مربوط به خدمات بانکی به شیوه ای ساده و گرافیکی، با تله فریم به راحتی قابل انجام است.

امکان استفاده به صورت کنترل متمرکز از شعبه های مرکزی و به صورت همزمان تأمین محتوا به صورت محلی توسط هر شعبه، از دیگر امکاناتی است که تله فریم به وجود می آورد. این امکان وجود دارد تا به صورت همزمان شعبه مرکزی و شعبه های محلی به محتوای یک تلویزیون دسترسی داشته باشند و آن را مدیریت نمایند.
تله فریم این امکان را به شما می دهد که کمپین های تبلیغاتی ملی را در تمامی شعبه های یک بانک به صورت همزمان و یکپارچه اجرا نمایید، بدون اینکه نیاز به هزینه‌های سنگین تبلیغات تلویزیونی یا روزنامه‌ای داشته باشید. علاوه بر این می توان از این زیر ساخت و پتانسیل، به عنوان فضایی برای تبادل تبلیغات با همکاران کلیدی خود بهره برد. به عنوان مثال ممکن است یک بانک طی قراردادی با یکی از شرکت های خودروسازی، تسهیلات خاصی را برای خرید محصولات این کارخانه فراهم سازد. این امکان وجود دارد که دو مجموعه همکار تبلیغات یکدیگر را در دفاتر خود و در زمان های تراکم افراد به نمایش بگذارند و دیگر محصولات و خدمات خود را معرفی کنند. با این روش هر دو مجموعه می توانند از پتانسیل مشتریان وفادار یکدیگر برای سود بیشتر بهره ببرند.
نیاز بانک ها به برندینگ و استفاده از زمان انتظار مشتریان در جهت بالا بردن سطح وفاداری، بهره گیری از تله فریم برای آموزش مشتریان و کارمندان، گستردگی شعبه های بانک در سراسر کشور ونیاز به مدیریت و نظارت بر محتوا و تبدیل بانک از یک فضای سنتی و کسل کننده به فضایی مدرن و جذاب، سایر فواید تله فریم برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری می باشند.