هایپر مارکت
هایپر مارکت ها از مراکز به شمار می آیند که مثال بارز مراکز ساخته شده برای استفاده از محصولی مانند تله فریم هستند. از جمله مزایای اصلی تله فریم برای هایپر مارکت ها، استفاده از امکانات دیداری و شنیداری برای معرفی جذاب و به موقع محصولات و در نهایت افزایش فروش برای آن ها می باشد.
این معرفی و تبلیغات جذاب می تواند حتی بر اساس ساعات شبانه روز، فصل سال، پیش بینی وضع آب و هوا و سایر آیتم ها و متغیرها، برنامه ریزی شوند. حتی می توان با استفاده از تحلیل داده ها و اطلاعات فروش یک هایپر مارکت، به آیتم هایی باورنکردنی و غیر قابل پیش بینی دست یافت که بتوان این آیتم ها را در زمانبندی نمایش تبلیغات و معرفی محصولات دخیل نمود. به عنوان مثال تله فریم می تواند زمانبندی شود تا محصولات مربوط به بهداشت خانه و خانواده را در صبح نمایش دهد، زیرا در ساعات صبحگاهی معمولا افراد شاغل برای خرید به هایپر مارکت ها مراجعه نمی کنند و بیشتر خانم های خانه دار مشتریان هایپر مارکت ها در ساعات صبح به شمار می آیند. یا در مثالی دیگر در زمان تعطیلات پایان هفته تبلیغات مربوط به محصولات غذایی مناسب و قابل کباب شدن برای پیک نیک ها و گردش های پایان هفته بیشتر به کار می آید.
همواره مشتریان هایپر مارکت ها پیش از خرید زمانی را برای گشت و گذار در بین راه روها و قفسه های یک فروشگاه صرف می کنند، تلویزیون های مجهز به تله فریم می توانند در این زمان با استفاده از مطالب جذاب و مهیج، افکار مشتریان را به سمتی خاص هدایت کرده و حتی لیست خرید آن ها را تغییر دهند.